»Verjamem, da bomo s skupno, večjo zgodbo lahko kupcem na obeh trgih zagotovili še večji nabor izdelkov in najboljšo uporabniško izkušnjo. Prepričan, sem da je to pravilna smer nadaljnjega razvoja ob prihajajoči 30-letnici naše blagovne znamke.«
»Čeprav se pandemija covida-19, ki je zadnji dve leti vplivala tudi na naše delovanje, umirja, naše poslovno okolje ostaja zahtevno. Soustvarjajo ga širše prisotne posledice vojne v Ukrajini in sankcije, ki so bile uvedene proti Rusiji in Belorusiji. Te v celoti in dosledno spoštujemo, svojo izpostavljenost nastalim razmeram pa ocenjujemo kot omejeno in nizko.«
»S poslovanjem v lanskem letu smo zelo zadovoljni, saj smo dosegli šestodstotno rast števila obiskovalcev in sedemodstotno rast skupnih prihodkov; samo na konjeniških segmentih smo dosegli 16-odstotno rast prihodkov, na področju turizma pa kar 21-odstotno rast prihodkov.«